рб | Компетенције | Назив | Трајање |
378
| K4 |
Агресивност деце и адолесцената
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1
бодова: 7
|
379
| K4 |
Аутистични спектар, хиперактивност, сметње моторике и слуха – Стратегије прилагођавања наставе
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
380
| K4 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизма
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
381
| K4 |
''Вртић и школа по мери детета'' – инклузивни модел рада у вртићу и основној школи
Предшколска установа "Наша радост", Суботица
|
дана: 2
бодова: 16
|
382
| K4 |
Говорно-језички поремећаји код деце, стратегије – могући правци деловања васпитача/учитеља/наставника
Институт за педагошка истраживања, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
383
| K4 |
Даровито дете у школи и шта са њим
ОШ "Десанка Максимовић", Ваљево
|
дана: 2
бодова: 16
|
384
| K4 |
Дете са епилепсијом у разреду
Учитељско друштво Неготин, Неготин
|
дана: 1
бодова: 8
|
385
| K4 |
Дефицит пажње и хиперактивност деце
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 14
|
386
| K4 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њима
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
387
| K4 |
Деца са сметњама у развоју у предшколској установи и школи
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
388
| K4 |
Дискалкулија у основној школи
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак
|
дана: 1
бодова: 8
|
389
| K4 |
Дислексија, дисграфија, дискалкулија, сметње интелекта и вида – Стратегије прилагођавања наставе
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
390
| K4 |
Експерименталне ликовне технике у раду са даровитом и децом са сметњама у развоју
Центар за стручно усавршавање, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
391
| K4 |
Идентификација и рад са даровитом децом
Центар за стручно усавршавање, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
392
| K4 |
Израда и примена индивидуалних васпитно-образовних планова у предшколској установи
ПУ “Радосно детињство”, Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
393
| K4 |
Индекс за инклузију – тренинг за примену
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
394
| K4 |
Индивидуални образовни план – корак ка инклузивном образовању
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 2
бодова: 10
|
395
| K4 |
Индивидуални образовни план за децу/ученике са сметњама у развоју у редовном ВОС-у
ОШ "Скадарлија", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
396
| K4 |
Индивидуални образовни планови – како их правити и примењивати у пракси
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
397
| K4 |
Индивидуални образовни планови у пракси
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 22
|
398
| K4 |
Индивидуални план подршке и индивидуални образовни план
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
399
| K4 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
400
| K4 |
Инклузија – нова наставничка компетенција у друштву знања
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
401
| K4 |
Инклузија деце с аутистичним спектром поремећаја (АСП) у редовно васпитно-образовно окружење
Факултет ѕа специјалну еукацију и рехабилитацију, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
402
| K4 |
Инклузија од теорије до праксе
Академија Филиповић доо, Јагодина
|
дана: 3
бодова: 21
|
403
| K4 |
Развијање инклузивне образовне средине кроз партнерство између породице и вртића/школе
ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|