рб | Компетенције | Назив | Трајање |
326
| K2 |
Асистивна технологија – примена у школи
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
327
| K2 |
Деца која живе живот у другачије обојеном свету
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 1
бодова: 8
|
328
| K2 |
Дидактички материјал за рад са децом са сметњама у развоју – припрема и израда
Тренинг центар "Коцевски", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
329
| K2 |
Индивидуализација наставе за даровитог ученика (ранији назив: Израда ИОП-а за даровитог ученика)
Институт за психологију, Филозофски факултет Универзитета у Београду, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
330
| K2 |
Инклузија од теорије до праксе 2
Академија Филиповић доо, Јагодина
|
дана: 2
бодова: 14
|
331
| K2 |
Методологија писања и презентације научноистраживачког рада талентованих ученика
Центар за развој креативности ЦЕЗАР, Бор
|
дана: 1
бодова: 8
|
332
| K2 |
Механизми укључивања деце са даровитошћу и/или сметњама у наредни ниво школовања
ОШ "Соња Маринковић", Суботица Сомбор
|
дана: 2
бодова: 16
|
333
| K2 |
Мултимедији у инклузивном образовању
Центар за унапређење наставе "АБАКУС", Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
334
| K2 |
НТЦ систем учења – развој креативног и функционалног размишљања и ефикасног учења
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 20
|
335
| K2 |
Општи семинар – поремећаји и тешкоће у учењу и понашању
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава", Београд, Земун
|
дана: 3
бодова: 24
|
336
| K2 |
Педагошки програм помоћи у ликовном изразу деци са сметњама у развоју и деци из маргинализованих група
Центар за стручно усавршавање, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
337
| K2 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке деци/ученицима са сметњама у развоју у вртићу/школи
Педагошко друштво Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
338
| K2 |
Планирање подршке – педагошки профил, индивидуализација и ИОП
Иницијатива за инклузију Велики Мали, Панчево
|
дана: 2
бодова: 16
|
339
| K2 |
Подршка наставницима, васпитачима и стручним сарадницима за учење са ученицима са аутизмом
ОШ "Душан Дугалић", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
340
| K2 |
Практичан приступ и наставне алатке у раду са ученицима са сметњама у развоју млађег школског узраста
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
341
| K2 |
Прилагођавање наставних јединица из математике за ученике са сметњама у развоју
Заједница директора и наставника школа за специјалну едукацију и рехабилитацију Републике Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 12
|
342
| K2 |
Прилагођавање наставних јединица из музичке културе за ученике са сметњама у развоју
Заједница директора и наставника школа за специјалну едукацију и рехабилитацију Републике Србије, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
343
| K2 |
Прилагођавање наставних јединица из српског језика за ученике са сметњама у развоју
Заједница директора и наставника школа за специјалну едукацију и рехабилитацију Републике Србије, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
344
| K2 |
Прилагођавање опција рачунарских програма за рад деце са посебним потребама
Политехничка школа, Крагујевац
|
дана: 1
бодова: 8
|
345
| K2 |
Примена метода и техника мапа учења, брзог читања, памћења у настави и интеграција у образовни систем
Студио за образовање одраслих ЦЕПОМ, Нови Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
346
| K2 |
Примена позоришних вештина у раду са ученицима са сметњама у развоју
Заједница директора и наставника школа за специјалну едукацију и рехабилитацију Републике Србије, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
347
| K2 |
Примена рачунара у инклузивном образовању
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Кикинда
|
дана: 1
бодова: 8
|
348
| K2 |
Примена структуралног учења и сензорна интеграција код особа са аутистичним спектром
Републичко удружење Србије за помоћ особама са аутизмом, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
349
| K2 |
Приступ и подршка деци са потешкоћама у учењу изазваним дислексијом, дисграфијом, дискалкулијом или хиперактивношћу
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
350
| K2 |
Ритмичко мелодијске активности – подстицај учењу, говорно-језичком развоју и инклузивном образовању
Републичко удружење Србије за помоћ особама са аутизмом, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
351
| K2 |
Сметње у учењу – Препознавање и превазилажење дискалкулије на предшколском и школском узрасту
Педагошки завод Војводине, Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
352
| K2 |
Сметње у учењу – Препознавање и превазилажење сметњи у учењу на предшколском и школском узрасту
Педагошки завод Војводине, Нови Сад
|
дана: 3
бодова: 18
|
353
| K2 |
Терапијско обликовање глином. Историја уметности и уметнички процес као средство у терапији.
ОИСШ Жарко Зрењанин,, Суботица
|
дана: 2
бодова: 14
|
354
| K2 |
Употреба говорних технологија као асистивних технологија у инклузивном образовању
Школа за ученике оштећеног вида “Вељко Рамадановић”, Земун
|
дана: 2
бодова: 16
|
355
| K2 |
Школа за све – инклузивно образовање
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
356
| K3 |
Да глумимо заједно
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево
|
дана: 1
бодова: 8
|
357
| K3 |
Даровит ученик у инклузивном образовању – идентификација и подршка критичким мишљењу у настави
Креативна педагогија, Пожаревац
|
дана: 1
бодова: 8
|
358
| K3 |
Инклузија – како је приближити наставнику у редовној школи
Центар за стручно усавршавање Крушевац, Крушевац
|
дана: 2
бодова: 16
|
359
| K3 |
Инклузија на делу – практична примена инклузивног модела рада у основној школи
ОШ ''Соња Маринковић'', Суботица
|
дана: 3
бодова: 24
|
360
| K3 |
Инклузија по мери детета
Институт за експерименталну фонетику и патологију говора, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
361
| K3 |
Како открити и покренути даровите
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
362
| K3 |
Како помоћи дислексичним ученицима
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак
|
дана: 1
бодова: 8
|
363
| K3 |
Како препознати и радити са ученицима који имају поремећаје читања и писања
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
364
| K3 |
Квалитетна инклузивна пракса за децу са оштећењем слуха – базична обука
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Смедерево
|
дана: 2
бодова: 15
|
365
| K3 |
Керамика – традиција, култура, радост (инклузија и интеграција кроз уметност)
Удружење предшколских радника, Нови Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
366
| K3 |
Методичке посебности рада са АДХД дететом / учеником – инклузивни модел
Педагошко друштво Србије, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
367
| K3 |
Модели подршке у инклузивном образовању
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 3
бодова: 20
|
368
| K3 |
Неуропсихолошка процена и реедукативни третман дискогнитивних и емоционалних сметњи у инклузивној настави
Центар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих Тврђава, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|
369
| K3 |
Партнерство између специјалне и редовне школе – мрежа подршке инклузивном образовању
Заједница директора и наставника школа за специјалну едукацију и рехабилитацију Републике Србије, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
370
| K3 |
Подршка деци са сметњама у развоју у инклузији у друштво на предшколском и млађем школском узрасту
Предшколска установа Савски Венац, Београд, Београд
|
дана: 2
бодова: 12
|
371
| K3 |
Подршка наставницима у унапређивању инклузивног образовања и превазилажењу проблема у одељењу
Група МОСТ, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
372
| K3 |
Ромско дете и школа
Мрежа за инклузију маргинализоване деце МИ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
373
| K3 |
Специјална школа као Сервисни центар
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
374
| K3 |
Стратегије и интервенције за развијање социјалних вештина и прихватљивог понашања код деце са аутистичним спектром
О.Ш. "Антон Скала", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
375
| K3 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионици
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш
|
дана: 2
бодова: 16
|
376
| K3 |
Унапредимо дечји развој
Институт за експерименталну фонетику и патологију говора, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
377
| K3 |
Час по мери детета
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш
|
дана: 1
бодова: 8
|
378
| K4 |
Агресивност деце и адолесцената
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 1
бодова: 7
|
379
| K4 |
Аутистични спектар, хиперактивност, сметње моторике и слуха – Стратегије прилагођавања наставе
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
380
| K4 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизма
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
381
| K4 |
''Вртић и школа по мери детета'' – инклузивни модел рада у вртићу и основној школи
Предшколска установа "Наша радост", Суботица
|
дана: 2
бодова: 16
|
382
| K4 |
Говорно-језички поремећаји код деце, стратегије – могући правци деловања васпитача/учитеља/наставника
Институт за педагошка истраживања, Београд
|
дана: 1
бодова: 8
|
383
| K4 |
Даровито дете у школи и шта са њим
ОШ "Десанка Максимовић", Ваљево
|
дана: 2
бодова: 16
|
384
| K4 |
Дете са епилепсијом у разреду
Учитељско друштво Неготин, Неготин
|
дана: 1
бодова: 8
|
385
| K4 |
Дефицит пажње и хиперактивност деце
Друштво учитеља Београда, Београд
|
дана: 2
бодова: 14
|
386
| K4 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њима
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
387
| K4 |
Деца са сметњама у развоју у предшколској установи и школи
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
388
| K4 |
Дискалкулија у основној школи
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Чачак
|
дана: 1
бодова: 8
|
389
| K4 |
Дислексија, дисграфија, дискалкулија, сметње интелекта и вида – Стратегије прилагођавања наставе
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
390
| K4 |
Експерименталне ликовне технике у раду са даровитом и децом са сметњама у развоју
Центар за стручно усавршавање, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
391
| K4 |
Идентификација и рад са даровитом децом
Центар за стручно усавршавање, Кикинда
|
дана: 2
бодова: 16
|
392
| K4 |
Израда и примена индивидуалних васпитно-образовних планова у предшколској установи
ПУ “Радосно детињство”, Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
393
| K4 |
Индекс за инклузију – тренинг за примену
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
394
| K4 |
Индивидуални образовни план – корак ка инклузивном образовању
Ресурсни центар „Знање“, Београд
|
дана: 2
бодова: 10
|
395
| K4 |
Индивидуални образовни план за децу/ученике са сметњама у развоју у редовном ВОС-у
ОШ "Скадарлија", Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
396
| K4 |
Индивидуални образовни планови – како их правити и примењивати у пракси
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 1
бодова: 8
|
397
| K4 |
Индивидуални образовни планови у пракси
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 3
бодова: 22
|
398
| K4 |
Индивидуални план подршке и индивидуални образовни план
Школа за основно и средње образовање "Милан Петровић", Нови Сад
|
дана: 2
бодова: 16
|
399
| K4 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план
Група МОСТ, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
400
| K4 |
Инклузија – нова наставничка компетенција у друштву знања
Савез учитеља Републике Србије, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
401
| K4 |
Инклузија деце с аутистичним спектром поремећаја (АСП) у редовно васпитно-образовно окружење
Факултет ѕа специјалну еукацију и рехабилитацију, Београд
|
дана: 2
бодова: 16
|
402
| K4 |
Инклузија од теорије до праксе
Академија Филиповић доо, Јагодина
|
дана: 3
бодова: 21
|
403
| K4 |
Развијање инклузивне образовне средине кроз партнерство између породице и вртића/школе
ЦИП-Центар за интерактивну педагогију, Београд
|
дана: 3
бодова: 24
|